Мартин Скорсезе разказа защо не посещава кинозалите, за да гледа собствените си филми.
Наскоро режисьорът издаде най-новия си филм “Killers Of The Flower Moon” и във връзка с това той обясни, че избягва да се промъква на прожекциите на филмите си, признавайки, че е нисък и пред него винаги застава голям човек и му пречи.
Мартин споделя пред Variety, че хората в залата говорят и много се суетят, а той е нисък човек и винаги има някой по-едър пред него. Разказва, че същото се случва и с Бродуей – не може да отиде на театър по тази причина. “Все има някой пред мен и не мога да видя нито сцената, нито да чуя представлението.”
Скорсезе добавя, че е станал голям почитател на IMAX с напредването на възрастта му, като посочва колко по-удобно му е днес – влизайки в залата, може да седне отзад и просто гледа нагоре към екрана. Той отчита, че на редовните прожекции публиката става малко по-шумна, отколкото е била преди.
“Може би винаги е било както през 50-те години, когато викахме към екрана. И все пак е много важно за мен да подкрепяме филмите, докато ги има на големия екран в кината. Просто изчаквам малко, докато хората се успокоят” – споделя той.
Мартин Скорсезе наскоро стана единственият жив режисьор с най-много номинации за Оскар, след като отбеляза 10-тата такава за “Killers Of The Flower Moon”, задминавайки деветте на Стивън Спилбърг.
Той се състезава с Кристофър Нолан за “Oppenheimer”, Жюстин Триет за “Аnatomy Of A Fall”, Йоргос Лантимос за “Poor Things” и Джонатан Глейзър за “The Zone Of Interest” по време на най-скорошните награди на Академията.
Междувременно редовният сътрудник на Скорсезе Леонардо ди Каприо наскоро разкри, че е насочил режисьора към на Studio Ghibli films, препоръчвайки два филма за Хаяо Миязаки.
Леонардо и Скорсезе смятат, че „Spirited Away“ и „Princess Mononoke“ носят изключителен потенциал в творчеството на Миядзаки.