Soundtrack.bg

Куентин Тарантино подобри собствения си боксофис рекорд

Новият филм на Куентин Тарантино се представя отлично в боксофиса.

„Имало едно време в Холивуд“ е деветият филм на Куентин Тарантино, като лентата се представя повече от добре в боксофиса. Нещо повече, с този филм легендарният режисьор успя да подобри собствения си рекорд за първия уикенд по киносалоните.

До този момент най-успешният филм на Тарантино, що се отнася до откриващия уикенд в кината, бе „Гадни копилета“ от 2009 година. Интересът към „Имало едно време в Холивуд“ обаче е огромен, за което спомага и страхотният актьорски състав, включващ имена като Леонардо Ди Каприо, Брад Пит, Марго Роби и Ал Пачино. Филмът връща времето с няколко десетилетия назад и се фокусира около застаряващ актьор от уестърни филми (Ди Каприо) и неговия дубльор (Пит), водещи динамичен живот в света на Холивуд. В един момент техен съсед става младата и успешна актриса Шарън Тейт (Роби), която впоследствие ще бъде убита по брутален начин от последователите на фанатика Чарлс Менсън.

„Имало едно време в Холивуд“ заработи 40 милиона долара в американските кина по време на своя откриващ уикенд, с което филмът подобрява постижението от 38 милиона долара на „Гадни копилета“. Брад Пит участва и в двете ленти, докато за Леонардо Ди Каприо това също е втори филм с Тарантино след „Джанго без окови“. Легендарният Ал Пачино пък работи за първи път с култовия режисьор.

Шефовете на Sony очакваха „Имало едно време в Холивуд“ да заработи около 30 милиона за първия уикенд, но филмът надмина очакванията на студиото.

Иначе най-успешният филм на Куентин Тарантино за всички времена е вече споменатият „Джанго без окови“. Лентата с Джейми Фокс в главната роля успя да спечели 425 милиона долара в световен мащаб. Междувременно за „Имало едно време в Холивуд“ можем да кажем, че е един от най-скъпите филми на Тарантино до момента. За създаването му бяха инвестирани 90 милиона долара.

Въпреки силния старт на „Имало едно време в Холивуд“, номер едно в американския боксофис остава „Цар Лъв“, който вече гони приходи от 1 милиард долара, но в световен мащаб.