Soundtrack.bg
тренировки

Четирите вида тренировки, които водят до трансформация на тялото

Всеки човек, който започва да се занимава с някакъв вид физическа активност, се сблъсква с един фундаментален въпрос: какъв вид натоварване да избере, за да има прогрес. Независимо дали искате да станете по-мускулест или да отслабнете, има едно фундаментално правило – трябва да правите четири вида упражнения в своите тренировки. Вашите тренировки трябва да съдържат четирите вида упражнения:  за гъвкавост, за баланс, за сила и за издръжливост.

 

Най-честите грешки, които се правят във фитнес залите са, че хората, които се стремят към натрупване и оформяне на мускули, обикновено правят упражнения за сила, но не правят упражнения за гъвкавост, баланс и издръжливост. А онези, които искат да редуцират теглото си, обикновено правят само упражнения за издръжливост, без да осъзнават, че силовите упражнения са онези, които стимулират растежа на мускулите, а активираните  мускули водят до изгаряне на най-много калории.

Ето защо, ако искате да отслабнете, задължително трябва да правите и силови упражнения. Но четирите вида упражнения са важни за всички, защото тази съвкупност от различни стимули на двигателната ни активност  държат далеч от нас контузиите, а също връщат телата ни към базово правилната им позиция, която с годините губим.

 Вижте четирите вида упражнения, които изграждат идеалната тренировка!

Вижте четирите вида упражнения, които изграждат идеалната тренировка!
Всеки вид упражнение е важно по свой начин, а правенето на всичките четири вида е начинът да увеличите максимално вашата фитнес подготовка и визия и да предотвратите контузиите.

Например силовата тренировка прави мускулите по-силни, което на свой ред спомага за поддържането и защитата на ставите. Което от своя страна може да помогне за предотвратяване на наранявания по време на аеробна тренировка. Междувременно упражненията за баланс използват силата на мускулите по координиран начин, за да стабилизират движенията ви и да могат да намалят риска от наранявания като навяхвания на глезените, например.

Освен това бихте могли да сте много добри в кардиото

Освен това бихте могли да сте много добри в кардиото, но ако не сте гъвкави, можете лесно да се контузите. Гъвкавостта също ви помага да направите силовата си тренировка, защото подобрява обхвата на движение около ставите, гарантирайки, че можете да извършвате ефективни клекове, например, без усилие до долу.

 

Идеалните тренировки са онези, които съдържат четирите вида упражнения, за които можете  да прочетете повече ТУК.

 

Силвия Чалъкова