Soundtrack.bg

Приложението Strava се превръща в социална мрежа за атлети

Strava е приложение, което придобива все по-сериозна тежест сред хората, занимаващи се със спорт

Разработчиците от Strava Inc., стоящи зад любимото на огромен брой спортисти Strava, обявиха ново и изключително интересно допълнение към платформата. А именно – функцията „Athlete Posts“.

Обяснено с няколко думи, става въпрос за функционалност от блогърски тип в самото приложение, което позволява на отбрани (засега) атлети да споделят в разширен вариант своите изживявания и да публикуват снимков материал към тях.

Този ход видимо е част от стратегията на Strava да усилят влиянието и популярността на приложението сред спортуващите, създавайки и постепенно увеличаващо се усещане за съдържание тип „социална мрежа“. И ако в момента Strava е най-популярно най-вече сред хората, спортуващи навън, като например – колоездачите, то постепенно то да навлезе и сред хората във фитнес залата.

На този етап функцията Athlete Posts ще бъде достъпна за 36 селектирани атлети, сред които попадат професионални такива, бивши професионалисти и триатлонци с широк опит зад гърба си. Иначе казано – това са хора, чието мнение наистина бихте искали да научите по отношение на различни въпроси, свързани със спорта. Както професионалния такъв, така и любителския.

Идеята не е просто съответните атлети да постват няколко кратки ъпдейта и снимки, свързани с дейността им напоследък – това е нещо, което вече може да се прави в Strava.

Сега обаче вече ще можем да преглеждаме и техните по-задълбочени включвания по теми като тренировъчни съвети, предложения за екипировка и правилно хранене, лични впечатления и истории и т.н.

Винаги ли обаче функцията Athlete Posts ще бъде достъпна единствено за вече споменатите „селектирани“ атлети? Не, разбира се. От Strava Inc. потвърждават, че плануват всички да могат да публикуват своите постове в даден момент през лятото.

Целта на компанията е ясна – колкото повече приближаващ контента си до визията на стандартната социална мрежа, толкова повече взаимодействие провокираш и от страна на своите потребители. А колкото по-ангажирани са твоите потребители, толкова по-голям шанс има да увеличат времето си, прекарано с приложението, както и евентуално да преминат към платения „premium“ акаунт на стойност $7.99.

На този етап от Strava отказват да разкрият, какъв е броят на техните потребители и каква част от тях ползват платените услуги на приложението. Смята се обаче, че на всеки 45 дни, потребителите на приложението се увеличават с около милион.

На този етап повече от 600 професионални спортисти използват услугите на Strava, а някои от тях, като например – колоездачът Грег ван Авермат, дори проследиха с приложението пътя си до златен медал на Олимпийски игри.

Е, остава да видим, как новата функционалност ще освежи и подобри изживяването на спортуващите със Strava. А вие мислите ли да дадете шанс на приложението?

ПРОМОЦИИ UPI BEAUTY